LAS TECNOLOGÍAS DE LA INFORMACIÓN Y LA COMUNICACIÓN EN LA ACTIVIDAD CIENTÍFICO-PEDAGÓGICA EN EL INSTITUTO SUPERIOR DE CIENCIAS DE LA EDUCACIÓN DE LUANDA, ANGOLA
Resumen
PALABRAS CLAVE: Tecnologías de la Información y la Comunicación; TIC; actividad científico-pedagógica; ciencia-tecnología-sociedad; CTS
THE INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES IN THE SCIENTIFIC-PEDAGOGIC ACTIVITY IN THE HIGHER INSTITUTE OF SCIENCES OF THE EDUCATION FROM LUANDA, ANGOLA
ABSTRACT
The present work approaches some results of the investigation that it is carried out on the interdisciplinarity with the Information and Communication Technologies in the scientific-pedagogic activity in the Higher Institute of Sciences of the Education (ISCED) of Luanda in Angola, being paid particular attention toward the orientation educational science-technology-society. They are also shown some difficulties that have been identified in the Computer science's use in the teaching-learning process in the ISCED of Luanda.
KEYWORDS: Information and Communication Technologies; ICT; scientific-pedagogic activity; science-technology-society; STS
Texto completo:
PDFEnlaces refback
- No hay ningún enlace refback.
Copyright (c) 2015 José Samy

Este trabajo está licenciado bajo una Licencia Internacional Creative Commons 4.0 Atribución .
INDEXACIÓN
La Revista Electrónica Formación y Calidad Educativa (REFCalE) se encuentra indizada o referenciada en las siguientes bases de datos internacionales:
Latindex, https://www.latindex.org/latindex/ficha/21680