EL PROCESO DE ENSEÑANZA-APRENDIZAJE DE LOS DERECHOS HUMANOS EN LA EDUCACIÓN SUPERIOR COLOMBIANA
Resumen
PALABRAS CLAVE: resolución de conflictos; derechos humanos; competencias valorativas; Ciencias Sociales
THE TEACHING-LEARNING PROCESS OF THE HUMAN RIGHTS IN THE COLOMBIAN HIGHER EDUCATION
ABSTRACT
The article is part of an investigation developed at the District University "Francisco José de Caldas" from Bogotá where it was proven, with the application of different researching methods and techniques that inadequacies exist in the teaching-learning process of the subject "Human rights". As solution to the outlined problem it is presented a strategy centered in the resolution of conflicts that energizes the students’ competences from the Degree in Social Sciences Career.
KEYWORDS: resolution of conflicts; human rights; competitions valorativas; Social sciences
Texto completo:
PDFEnlaces refback
- No hay ningún enlace refback.
Copyright (c) 2015 Tulia Fabiola Niño Martínez, María Nela Barba Téllez

Este trabajo está licenciado bajo una Licencia Internacional Creative Commons 4.0 Atribución .
INDEXACIÓN
La Revista Electrónica Formación y Calidad Educativa (REFCalE) se encuentra indizada o referenciada en las siguientes bases de datos internacionales:
Latindex, https://www.latindex.org/latindex/ficha/21680