BASES TEÓRICAS DEL PROCESO DE ENSEÑANZA - APRENDIZAJE DEL INGLÉS CON FINES ESPECÍFICOS EN LA CARRERA DE INGENIERÍA INFORMÁTICA
Resumen
PALABRAS CLAVE: habilidades profesionales; Inglés con fines específicos; proceso de enseñanza – aprendizaje; Disciplina Principal Integradora.
TOWARDS A DIDACTIC CONCEPTION OF TREATMENT TO THE PROFESSIONAL ABILITIES IN THE TEACHING LEARNING PROCESS OF ENGLISH WITH SPECIFIC PURPOSE IN INFORMATICS SCIENCE
ABSTRACT
The objective of the work is to propose an alternative to improve the treatment to the teaching learning process of English with Specific Purpose through its essential components. It supports the didactic conception and the methodology recommended to the management of linguistic and professional abilities in the teaching learning process of Informatics course at Guantanamo University.
KEYWORDS: professional abilities; English with specific purpose; teaching learning process; principal integrated discipline.
Texto completo:
PDFEnlaces refback
- No hay ningún enlace refback.
Copyright (c) 2015 Silvia Miriam Morgan Scott, Marta Infante Villafañe, Mabel González Fiol

Este trabajo está licenciado bajo una Licencia Internacional Creative Commons 4.0 Atribución .
INDEXACIÓN
La Revista Electrónica Formación y Calidad Educativa (REFCalE) se encuentra indizada o referenciada en las siguientes bases de datos internacionales:
Latindex, https://www.latindex.org/latindex/ficha/21680